Foodtime

Oj, jag sitter här uppblåst utav mättnad. Var längesedan jag käner mig så här mätt. Vilket i-landsproblem igentligen. Visst är det ? Så man ska faktiskt försöka låta bli att klaga. Dock blev det tacos till middag, så det är inte konstigt att jag är mätt. Kände att jag behövde äta lite mer till middagen med tanke på att det bara var soppa i skolan idag. Gjorde jag det.. nepp ! så typsikt. Men gjort är gjort.


Hade bl.a. äpple, champinjoner och massa andra saker som jag aldrig brukar ha i mitt skal. Självklart hade jag femton dl majs i mitt ska också förstås. För majsen är godast !

Guud vad jag längtar efter grekisk mat. Allt är verkligen gott. Kanske inte har smakat på så mycket. Men det jag har fått i magen har resulterat till att smaklökarna har voltat. Är dock inte alls förtjust i grekiska sallader. Smaklösa och så hatar jag fetaost.

Ska snart iväg och hema Andreas idag igen. Sista gången på tio dagar. Fyfyfy. Tio dagar känns länge, men tiden går rysligt fort. Plus att vi lever i en telefonvärld, så vi ska nog klara oss braa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0