Grekland nästa !

Sista natten i Sverige på ett litet tag. Känns bra, men samtidigt så kommer det kännas jobbigt. Det vet jag redan nu ! Ni vet som sagt att jag inte ska dricka en enda näringsdryck där nere. Vilket känns underbart. Men det är fortfarande grejer jag oroar mig för. Saker som är helt ovisentliga.

Gissa vad jag ska åka ner till Grekland för inställning ? Jo.. att jag skaUPP i vikt där nere, inte gå ner och inte heller ligga kvar på samma vikt. Med den inställningen kommer jag kunna ta mig i kragen och äta precis vad jag vill och i normala portionsstorlekar. (hatar ordet normalstorlek, det känns så fel). Men den inställningen ska jag i allafall ha.

Vet ni vad jag kom på när jag satt här hemma förut ?
Att när jag går här hemma lutar jag mig dagligen mot Andreas. Han är en trygghet. Går inte maten bra så finns åtminstånde alltid han kvar hos mig. Tryggt och skönt ! Hur blir det då i Grekland när jag ständigt kommer höra tjat i öronen på mig att jag måste äta mer med tanke på att näringsdryckerna är borta...och när inte det går kommer jag sitta i min ensamhet och gråta för mig själv (utan min stöttare Andreas).
Fast nej.. jag ska klara detta på egen hand också. Jag klarar väl för fan av att äta själv ?!


Det var inte meningen att detta inlägget skulle bli negativt. Jag ska ju utomlands, vad har jag att klaga på ? Precis ingenting.
 
Nu ska jag sova med den goaste personen i världen !


Hinner nog skriva ett inlägg i morgon också !

Sov gott så länge och förlåt för ett rätt deppigt inlägg. (blir bättre i mån).

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0