Runt, runt och åter runt !

Vad ska man säga ? Fredag igen. Så underbart så det finns inte.
Åt lunch här hemma idag för en gångs skull. Kändes precis som förra året. Dåliga gammla minnen. Fast då åkte inte maten ner i magen. Kom alltid på massa finurliga sätt att slippa undan maten.
Men idag blev den en portion med quiona och kyckling. (den hamnade helt och hållet i min mage). Sedan blev det en powernap och sedan tillbaka till skolan.
Har SJU saker tills nästa vecka som ska göras inom skolväg. Dom försöker ta död på oss. Bokstavligen.

Efter skolan åkte jag till pappas kontor och fotade hela personalen där. Verkar som ett "seriöst" gäng. Fick massa bra bilder. Delvis med gärsliga grimaser men även några snygga normala bilder.

Nu ska jag snart åka iväg till Andreas. Men han missade sin buss så han kommer senare än beräknat. jag ska då inte säga något med tanke på att jag missar bussen var och varannan gång jag ska åka. haha. Så där hamnar jag i allafall ikväll och myser. :)



Blandning utav fin-fult-vinter-sommar-väder ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0