Top-model

Ni har väl inte missas Top Model idag hoppas jag ? Sitter och tittar på det nu, men för tillfället är det reklam så jag hamnade här en stund.
Vissa utav tjejerna är verkligen heeelt blåsta och ser ut som en enda röra. Förstår inte hur vissa kan gå vidare. Men men, jag kan ingenting om modevärlden så man kanske ska se ut så som dem gör ?

Fick sluta en timma tidigare idag (igen). Skönt att slippa sluta fyra. När man slutar fyra så känns det som hela dagen har gått åt. Gått åt till skola.. det finns roligare saker att göra.
När jag kom hem så åt jag min nationalrätt och sedan lade jag mig i soffan och somnade snabbare än jag hann lägga mig ned. Vaknade dock en halvtimma senare utav att en pigg Linus kommer inrusande. Godmorgon på dig med ! haha. Så honom var jag med en stund idag och vi kollade på Alvin And The Chipmunks. Den är så sjukligt söt. Man lyckas aldrig hålla skrattet inne när man sätter på den. En må-bra-film helt enkelt. Annars har jag gjort naada idag. Man orkar aldrig med någonting efter skolan längre.


Sitter i soffan med Andreas stora, mysiga tröja på mig. Tyvärr är inte Andreas här,
så man får ta vad man har utav honom sålänge. <3


Höörs,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0