<3

Brrr. Fytusan vad jag fryser och har mig. Har precis legat och kollat på O.C i några timmar med katten på magen. Hon vet i vilka tillfällen det är läge för gos i allafall den lilla rackaren.
Kvällen blev mer lyckad än vad jag trodde faktiskt. Åkte hem till Adde vid halv åtta och lagade lite thaimat som blev uppskattad. Fast thaimat är altid gott. Trots att vi inte är ett par längre så är det fortfarande så sjukt avslappnat och naturligt mellan oss. Fast det hade jag dock räknat med. Känns mer än skönt. Det värsta som skulle kunna hända var att vi avslutade allt med att bli ovänner. Nej, usch. Så kan det inte vara och så är det i detta fallet inte heller. Den killen är speciell, så enkelt är det! Men självklart blev det tårar under kvällen. Det är ju trots allt mig vi snackar om. Haha. That´s me!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj! Hade ingen aning om att du & din kille hade gjort slut. Fasen va trist, ni var fina ihop. Skönt att ni kan umgås och vara vänner. Jag & mitt ex kan typ inte prata med varandra, känns lite trist. Hoppas att allt löser sig bra för din del i alla fall!

2009-04-18 @ 10:58:47
URL: http://amandaalmse.blogg.se/
Postat av: jp

nämen oj. jag hade inte heller någon aning om det. hoppas det var ett bra beslut. stå på dig tjejen:)

2009-04-20 @ 14:23:08
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0