Alingsås - Borås - Göteborg

Goddagens mitt herrskap!

Är precis hemma från Göteborg, Borås och ja..är hemma nu i allafall. Åkte till Borås igår kväll till Adde. Vi satte oss på ett mysigt café med filtar och mös ett bra tag. Inte det minsta kallt trots att klockan hann bli åtta. Sedan gick vi och handlade på maxi. Man känner sig så jäkla redig när man går och handlar med sin pojkvän. Fast om man såg vad jag gick och bar på så blev det inte lika vuxet längre. Lösnaglar och ostfrallor. Haha.

I morses vaknade jag vid elvatiden och fortsatte med det jag brukar göra i Andreas lägenhet - stöka ned. Sedan tog jag bussen till Götet och mötte mamma. Detta är en intern sak, men Betty Boop satt bakom mig på bussen. Det var ett tag sedan må jag säga. Sedan blev det psykologen i Haga. Pratade ut i dag. Underbart, känns som jag lyfte av en sten från mina axlar. Sedan fikade jag och mamma på Café Husaren. Blev en god lasagne för min del. Fan den godaste jag har ätit. Seriöst. Prova den för guds skull.

Nu ska jag hitta på något roligt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0