B-day!

Då börjar den stora dagen gå mot sitt slut. Den har vart kanon. Har varit sinnessjukt trött. Men det får man räkna med när man inte sover något på nätterna. Iallafall så vaknade jag klockan sex i morses och var helt klarvaken. Lever fortfarande kvar i det stadiet då man är pirrig inför att fylla år. haha. Sedan kom familjen in med paket, blommor, trumpetspelandes och med ljus. Mysigt sätt att starta dagen på.
Sedan i skolan blev det en rätt kort dag. Gjorde bara ett manus och satt mest och slappade. Nästa videolektion ska vi däremot ner till Göteborg och filma repotage om "sommarmode". Sen blev det stan en stund med Linus. Behövde köpa lite presenter till mamma som fyller åt i övermorgon. Det är skönt att köpa presenter när hon har sagt precis vad hon vill ha.

När jag kom hem somnade jag som en sten. Blev sedan väckt av mormor och morfar som kom och skulle äta thaimat med oss. Riktigt god mat för övrigt. Thaimat kan lixom aldrig bli äckligt, men ändå. Sen åkte vi till Göteborg för att kolla bio och nu är jag hemma igen och sitter här och fryser. men det var i allafall dafen i en kort version. Typ.
Tack alla som har grattat mig och hela det där köret..PUSS


Den nya klockan!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Va kul att du fick klockan! Den är verkligen jättetuff!

2009-04-22 @ 06:30:32
URL: http://amandaalmse.blogg.se/
Postat av: josefine

sjukt snygg klocka och väldigt fin tjej! :)

2009-04-22 @ 22:49:20
URL: http://busifie.blogg.se/
Postat av: sandra

grym klocka, varifrån?? :D:D

2009-04-27 @ 20:55:55
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0