Congraaatzzzz!

Åh vilken underbar dag! Har haft en bra dag i skolan med. Suttit i solen väldigt länge och bara slöat. Mums. Sedan på svenskan skulle vi till stan och leta syavfel och särskrivningar på skyltar. Haha.  Inte sååå jobbigt. Vi satte oss dock och fikade, but still!
Nu har jag precis vart och ätit på musses med familjen - Johan som inte är hemma. Tog kycklingpastan med curry, banan, nötter, annanas och massa gott! Aldrig ätit den förut. Har hållt mig till Tavuksis. Idag är den dagen då fanimej hur många som helst fyller år. Carro, Jessie, Louise, Adam, Håkan Hellström o.s.v...Älskar när folk fyller år. Roligare än att fylla år själv faktiskt. Gillar inte uppmärksamheten man får. Men men, man har ju lixom inget val. Haha.

Föresten så känner jag mig som ett litet barn. Har trotsat mamma hela dagen och har vart allmänt förjävlig. Vägrar att ta min medicin med. Haha. Som sagt, precis som när man var liten..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Adde

Att du ens nämner Håkan hellström i din blogg:O nästan så du tappar mig där, och jag som är di mest trogna läsare:O

2009-04-02 @ 19:07:55
Postat av: carrosnyggingen

det är juh uppmärksamheten man älskar juh ! haha xD

2009-04-03 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0