Du och jag, oavsett vad!

Nu är jag tömd på tårar vill jag lova er alla. Har börjar lugna ned mig nu och ska snart kolla på en bra film. Efter vi hade lämnat av Adde vid tåget i Stenungsund bar det av för en liten fisketur vid "Hawaii" (en badplats). Napp blev det inte men kort det blev det massor. Jappjapp. Nu känns det faktiskt som sommar. Känns inte som jag ska tillbaka till skolan i två månader till eller vad fan det nu blir. Ska stå ut med Aqua, hängtutten och dom där jävla tidiga mornarna i två månader till. Men har jag stått ut hittils så ska jag nog klara lite mer. Det finns ju värre saker..


Oavsett vad som händer Adde så kommer vi klara det tillsammans!

Nu ska jag tugga i mig mackor och kolla på massa bra filmer. Hellyeah. I morgon blir det Göteborg och sen skooola. Ta mej. Blä. Hoppas att ni har haft ett lika bra lov som jag har. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0