Från morgon till kväll

Vart i helvete har jag hållt hus kan man undra. Ja, inte fan har jag suttit inne i vid en dator idag i allafall. Seriöst, detta vädret är bara sjukt. Märker ni inte hur alla flockar sig på stan och äter glass och hur jäkla glada alla är? Åh va skönt det är.

Hur tråkigt det än må låta så ska ni få höra min dag från början till slut nu.

Jag vaknade upp med solen i ansiktet brevid en varm och gosig Adde. Därefter blev det en frulle bestående av en asgod flingblandning (start, allbran, nesquick, och jordgubbsflingor). Haha, oj vad äckligt det där lät, men det var det då fan inte! Sedan blev jag hämtad av mor min och vi for vidare till "Nisses Lager". Känner mej alltid som en kärring när ja är där. Men det är nog inte så konstigt..
Sen, jo sen blev det hem och byta om för att sedan tralla ner till stan. Svetten rann för fan nästan på mig och ändå hade jag bara cyklat ner i t-shirt (plus lite annat). Jag tänkte köpa lösnaglar på stan. Men nej, det blev visst inte så. Funderar fan på att fixa akrylnaglar. Men jag skulle inte kunna vårda dom. Kolla bara på mina naglar nu så förstår ni vad jag menar..

Efter lite fika i magen och en massa sol så började klockan närma sig sex. Då bar det hem till systrarna Larsson som fyllde år. Där blev det massa tjejer, pastasallad, ölspel and so on. Vid tio fick någon för sig att vi skulle till Maxi. Så dit traskade alla med humöret på topp och jag hann döda fyra grodor. Det var dom värda.. Sen försvann alla och jag flög hem till Linus och stannade där en stund innan det var dags att gå hem och sova. Så nu ligger jag här och skriver massa onödig skit om vad som hat hänt idag. Hoppas ni orkade läsa! Föresten, har haft en knepig matdag idag med. Började med frullen vid tolv. Sen massa, massa vindruvor vid tre och sen ytterst lite pasta vid åtta. Dock är jag inte hungrig. Skumt.

Nej, nu ska jag sova. PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag förstår hur du menar, jag vet att han får känna hur han vill. Men att han gjorde på det viset som han gjorde, blommorna och det där. Och han sa det när vi låg där i min säng. Jag kände mig bara så utnyttjad & chockad.

Jag vet att jag har livet framför mig, men just nu gör det bara så förbannat ont och hela livet känns så värdelöst.

Tack för att du skrev till mig i alla fall, du är en fin tjej. Ta hand om dig! <3

2009-04-05 @ 12:31:30
URL: http://amandaalmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0