Godnatt

Har tillbringat hela dagen Göteborg. Åkte som sagt hem från skolan och sov i två timmar. Det var behövligt och jag behövde definitiv skingra tankarna. Sen åt jag lunch med mamma och sen tog jag tåget in till Göteborg vid halv två. Skulle vara hos psykologen vid tre. Så det passade bra. Satt och öppnade hela min själ för henne. As gött att få ut allting som man bär omkring på. Efter fyrtiofem minuter hos henne tog jag spårvagnen och mötte upp lite vänner på ett Café. Därefter blev det yttligare ett café och sedan hem till någon jag inte kände. Jävlar vilken lägenhet. Josse sprang runt som en jävla idiot och skrek och vi bara satt och skrattade åt henne. Där har vi en människa med mycket energi vill jag lova. En härlig person det där.

Nu sitter jag och kollar på tv och ska snart falla i sömn. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0