Golf

Godkväll!

Haft en hyffsad dag får jag väl ta att erkänna. Dock hade jag inte gjort klart redovisningen om boken, så det fick vänta. Har gjort klart den nu här hemma så jag får göra den på måndag hoppas jag. Vet ni vad jag har märkt nu de senaste dagarna? Jag har blivit så förbannat agressiv. Helt sjukt. Snäser åt alla och är trött. Men jag har väl en anedning så ni får stå ut lite till tyvärr.

Efter skolan blev jag meddragen till golfbanan för en gångs skull. Var nog två årsedan jag spelade sist. Men bollen flög iväg i allafall och roligt var det. Nu ska jag läsa på lite saker inför i morgon och så ska jag äta lite kvällis. Föresten så misstänker jag att jag har fått pollenallergi tyvärr. Mina halsmandlar har svullnat upp och halsen kliar sådär fruktansvärt. Dock har jag inte kännt på någon snuva än..men har i allafall fått tid på Vårdcentralen i nästa vecka.
En sak till..fick G på mitt matteprov idag. Pjuh säger jag bara. G var 16 och jag fick en bit över 20, så jag är grymt nöjd. Mohihi. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0