Häääälg

Jag undrar om det fanns en enda i klassen i morses som inte var på dåligt humör. Tekniken funkade, powerpinten jag hade gjort funkade inte och allt tog bara sån jäääävla tid. Suck suck. Sen bar det hem och sov "lunch" och sen till skolan igen för att ha en mattelektion på en halvtimma. Värt. På vägen hem blev det "Min pappa hade två kompisar...." skämt. Frida är expert på sådana. Men man får göra det bästa av situationen när alla är trötta och inte är så pratglada.

Nu har jag precis varit ute och sprungit runt sjön. Skönt att rensa psyket lite tyvärr. Hatar att det ska behöva vara så. Åt alldeles för mycket till lunch så det var behövligt, i allafall för psyket. Så nu sitter jag här och svettas och ska snart hoppa in i duschen innan mamma kommer hem. Kan vara smart..
Ikväll ska jag hem till Adde och laga middag. Thaykyckling blir det och lite så. Jag står för maten och han för dukningen. Undra hur det kommer sluta. Haha. Måste erkänna att det känns lite jobbigt inför kvällen. Men "tillfället" får avgöra allt.


PUSS

Kommentarer
Postat av: anonym

Var stark Cecilia, du är en grym tjej! :)

2009-04-17 @ 15:40:13
Postat av: Anonym

Jag måste ju erkänna att det känns sådär att du har slutat på Capio nu, för du mår ju inte bra. Det skrivs alltför ofta om att det blir jobbigt med maten och att träningen är bra för psyket osv. Var rädd om dig!

2009-04-17 @ 18:27:43
Postat av: Anonym

Håller med förgående talare. Tänk på vad du gör!

2009-04-17 @ 19:59:47
Postat av: cecilia Rosell

Till alla Anonyma: Tack, men jag vet vad jag gör tror jag. Ibland är jag smart och ibland väldigt mycket mindre smart. Men jag ska ta hand om mig.

2009-04-17 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0