Het dag!

Har precis ätit god thaikyckling med bulgur och god sås. Nu är jag alldeles för mätt. Men det blir nog bra tillslut. Dagen har varit underbar. Finns det egentligen något att klaga på? Min bubbla finns inte kvar just för tillfället heller. Men den kommer förmodligen tillbaka inom kort. Vet ni hur varmt det är föresten? Det vet inte jag heller riktigt, men det är alldeles för varmt för att inte bli badsugen i allafall.

I morgon är det Valborg också. En väldigt äverskattad dag om jag får säga det själv. Det är lixom en anledning för att dricka känns det som. haha. Jag får dock se vart jag hamnar. Hoppas det blir roligt i vilket fall som helst.
Nu funderar jag på att sätta mig i solen med ett stort glas jordgubbssaft och bara njuta. Ha det bra fuckers!


En mysig liten sommarbild som jag tog förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0