I morgon är ingen vanlig dag..

Brukar vara överpigg och helt rastlös kvällen innan jag fyller år. Men idag är jag slut och nästan svimfärdig. Men det är väl bra, då slipper jag sova räv i morgon bitti när dom kommer in och sjunger för mig. Pappa brukar köra med trumpeten och mamma och Louise kör på falsksången sådär på morgonkvisten. Härligt sätt att vakna på! Ska väl bara äta middag här hemma först med mormor och morfar och så i morgon. Sen ska vi ner till Göteborg och mysa lite.

Idag har jag vart på AHKmatch. Den första jag har varit på faktiskt. Riktigt kul var det och en jävla stämning. Ett plus var ju även att Alingsås vann med. Perfekt! Annars har jag inte gjort så mycket idag. Hade min svenskaredovisning i skolan bara. Det gick väl rätt bra hoppas jag. Slöddrade och kom av mig lite. Men det hör till. Älskar att prata inför folk när man har något vettigt och intressant att prata om. Plus att man kan vara förberedd med.


Ser galen ut!

Nu ska jag försöka sova lite innan jag vaknar av falsksången. PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS i förskott! :D

2009-04-21 @ 14:39:53
URL: http://www.dobloggar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du har väl inte missat våran blogg som tipsar om den bästa musiken? Kolla här

http://musikmusikmusik.blogg.se

2009-04-21 @ 14:46:08
Postat av: Malin

haha, vilken söt bild :*

OCH GRATTIS! :)

2009-04-21 @ 18:29:56
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0