LOV

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag fick tummen ur röven och stack ut och sprang ett varv runt sjön. Shit, när gjorde jag det senast? Två årsedan tror jag bannemej. Skönt var det i allafall. Hade ett lugnt tempo och lunkade mest fram. För mer orkade jag faktiskt inte och jag lyssnar på min kropp.
Mer idag då.. jo. Matteprovet gick kanon tror jag. Kändes riktigt bra för en gångs skull. Sedan kollade vi på Jerk and himself som hade konser och det var riktigt, riktigt bra. Mina älskade och gräääsliga trosor åkte upp på scenen dränkta i parfym. Precis så ska det vara!

Nu är det looov med. Finns det någon skönare tid än innan ett lov? Riktigt mysigt.








Nu ska jag kolla på O.c och sedan ska jag väl vänta på Adde. Ikväll ska jag förmodligen unna mig lite gottigt med. Längesedan jag gjorde det faktiskt. Men det är väl lika bra det på något vis. Mår bättre då.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0