Milow - Canada

Sitter här och lyssnar på go musik och är på strålande humör idag! Johan, min bror kom precis hem från Norge precis med. Varit borta sen September tror jag ? Aja, idag kom jag iaf till skolan vid åtta men började såklart inte föräns klockan halv tio. Typiskt mej, tro fan det!
Sen hade vi gympa där vi sprang runt bergen. Alltid gött att röra på fläsket lite.
I morgon har jag nog världens goaste dag föresten. Jag, Tessie och Frida ska dra ner till Göteborg för att filma ett Repotage om SommarMode. Jävligt kul om jag får säga det själv faktiskt. OJ, nu åskar det med föresten. haha. fan vad rädd jag blev.
Nu ska jag gå och kolla på Ballar Av Stål. En sak till bara. Allt med maten går skit just nu. Ingenting går som det ska. Äter kanske normalt" men tankarna håller på att halka efter och det suger röv.

Ha det gött. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, Cissi !

Det känns som om det gick lite snabbt där med Capio-avslutet? Kan du inte försöka snacka med din mamma eller nåt, för du får ju inte sjunka tillbaka nu igen! Åååh!

2009-04-27 @ 22:11:08
Postat av: Cecilia Rosell

anonym: HAHA, prata med min mamma.. glöm det. Bara glöm det. Då går hon i taken och min frihet dras in. Får dras med det här själv ett tag till..

2009-04-28 @ 00:11:55
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Cornelia ♥

Kämpa på sötnos <3 Ge inte upp även ifall det känns hårt!

Kram

2009-04-28 @ 07:59:02
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0