Påskafton

Jag och Josse sov under en stjärnklar himmel och under fullmåne i natt. Låg och pratade och skrattade ett bra tag in på natten. Sommarminnen here I come! Visst känns det som sommar redan nu? Dock lovar jag att vädret kommer suga röv när sommaren väl är här. Det är sååå typiskt. Idag blir det i allafal påsktraditon. Först jag vi hoppa i plurret i det fyragradiga vattnet. Sen blir det först middag hemma hos Josse, sen påskeldar och sedan efterrätt hemma hos oss. Raktererna kommer inte förän vid tolv, då det är som mörkast ute.

Har ni letat påskägg än föresten? Mitt låg "mittemellan" någonstans i huset. Grym som jag är hittade jag det jäkligt snabbt. Naturgodis fanns i mitt påskägg även lite trisslotter och rosa, söta små kycklingar. Nu ska jag ut och sätta mig på altanen i solen. Kan inte ladda in bilder från kameran just nu. Så ni får det i morgon när jag är back in thaa town. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0