Sista gången

Shit vad jag är trött. Kom hem fyra i natt och blev väckt av en liten Adde som kom förbi och la sig breve mig. Helt utan förvarning sådär. Mumsigt! Sedan gick jag till Capio för sista jävla gången idag. Ack så underbart. Mamma och pappa var med och när jag vägde mig i rummet breve så frågade hon "Är det störande när dom är här?" Haha, tro fan att det är det, sa jag bara. Hon märkte det så sjukt tydligt på mig. Var irriterad och allmänt grinig. Men nu är det iaf över. Så fort jag kom utanför dörren släppte allt och tårarna började forsa.
   Sedan mötte jag upp Simon i stan så satte vi oss och tog en fika och pratade. Nu sitter jag här och väntar på thaimat och sedan får jag se vart vindarna för mig. Jappjapp!



Så här gött sliten får man lov att vara ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0