Sleepover!

Halloj. Gårdagen spenderades med mina små tösabitar. Vi lagade underbar thaimat som serverades med vitt bröd och sallad. Gottigt! Sedan kollade vi på tv och åt mängder med digistivkex med philidelfia på. Gud så gott det är. Man kan äta hur många som helst med. Livsfarligt!
Ni som känner mig vet att jag är värdelös på att hålla ögonen öppna. Så jag somnade till AmaricanPie vid två men hann bara sova tjugo min innan det var dags att krypa ned i nästa säng och sova. Hann även med att skada knät på en jävla kista som resulterade gapskratt. (Alla ska alltid skratta åt mig och aldrig med mig, suck). Sedan slummrade alla till vid halv fyra tiden och sov som stockar till halv tolv.

I morses satte vi oss i solen på en filt och åt massa god frukost. Kändes precis som sommar. Underbart. Sen stack jag hem och hann med en springrunda innan mamma kom hem. Dåligt, men bra för psyket. Nu ska jag äta lite pasta och sen ska jag till Borås och sova hos Andreas. Vi hörs i morgon efter middag för jag ska även till psykologen i Haga i morgon. Kanske passar på att fika lite på Café Husaren. Det skulle inte sitta fel.

Underbart med lov var jag tvungen att tillägga med. PUSS





Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag älskar när alla gymnasiebarn har påsklov för då kan jag åka på mitt fritidskort dygnet runt:) haha

2009-04-06 @ 19:14:55
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/
Postat av: Emmaaa

Ohhhh ser så galet mysigt ut vahh!!:O :)!!

2009-04-07 @ 12:51:19
URL: http://thedaysinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0