Sunny day!

Hej hej hemskt mycket hej!

Har precis legat ute i solen och sovit ett bra tag. Svettas ju ihjäl, men det är underbart! Nationella provet idag gick okej faktiskt. Skulle skriva om "Me and my computer" Så jag öste ner ord i häftet och fick ihop rätt mycket ändå faktiskt. Ikväll blir det lite grillning. Vet inte rikigt med vilka, men det får vi se. Alltid mysigt att vara ute när det är gött väder.
Vill ni veta något bra? Jag stog emot träningen idag. Men det var endast för min syster var hemma. Annars hade jag nog stuckit ut. Så det var väl tur i oturen det där.

Nu ska jag käka något. Är inte hungrig. Men jag ska försöka att inte klaga! PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha sådan otur har inte ens jag! Nä det är en gubbe i 50-60-årsåldern som ska få nöjet att gräva runt där nere. Åh fy fan vad nervös jag är:(

Tack för komplimangen iallafall! Kul att man kan roa någon med sitt elände:-P

2009-04-25 @ 14:08:53
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0