Sunny day!

Kan börja med att säga så här. Jag är värdelös på att luras men är helgrym på att bli lurad. Började bra när jag blev lurad av jävla Alingsåstidningen, sedan av Madde i skolan, sedan av nästa madde som tydligen hade "piercat" sig and so on. Försökte mig bara på ett lur och det gick inte hem. Haha. Aja..det kommer en ny 1 april nästa år hoppas jag.

Uuuunderbart väder har det vart idag! Shit. Hela staden börjar få fötter och alla är ute och rör på sig när solen tittar fram. Dock inte mig emot. Dagen började med datakunskap och mina påskkort blev superläckra (Y). Sedan skulle vi tydligen ha matte som vi aldrig brukar ha annars på onsdagar så vi antog att det var ett aprilskämt och gick hem istället. Gött att ha något att skylla på i alla fall.
Sedan kollade vi på Äppelkriget och träffade alla gammla goa lärare. Det var lite småtrevligt sådär. Sedan Capio, sen fika och sen ligga på en bänk i solen och tillsist hem igen med lilla Adde. Till råge på allt blev det lite sommarmat på det med. Underbart!



Finns det någon bättre sommarmat förutom lax, nypotatis, gräslök, gräddfil och massa grönsaker. PLUS jordgubbstårta? Skulle inte tro detta.


Sådana här dagar borde det bli fler av. Då försvinner nog magkatarren..PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0