The day!

Sitter här med lite kvällis och har precis kommit hem. Slutade vid elva idag men vid tre bar det av till Göteborg. Fixade min klocka, nu så är den lagom stor och användbar. Fan vad snygg den är!
Först mötte och upp Josse och Petter. Fick en söt liten present av Josse också. Ett rosa snyggt linne. Hon vad vad jag tycker om hon. Sedan sprang hon som en idiot till tåget och jag och Petter gick vidare och käkade i solen. Underbart väder.

Föresten, det där med träningen..har kommit överens med dels mig själv men även med mamma och pappa att jag inte ska träna mer än en gång i veckan så länge. Ska fan hålla mig till det nu med så jag inte kommer in i något konstigt beteende. Sen ska jag även träna för att det ör kul, inte för att jag känner mig tvingad. Så det så.

Nu ska jag lägga mej under täcket och mysa med mina tusen gosedjur plus Pia!! Den ni. PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; haha, varsågod :'

och tack så mycket :*



låter bra det där med träningen förresten! träna ska man göra för att det är KUL och inte för någon annan orsak :)

2009-04-23 @ 14:39:11
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0