Tsunami påväg

Kom att tänka på det förut. Ni som bara läser min blogg och inte känner mej personligen (om det finns någon som gör det). Vilken skev bild ni måste ha fått av mig. Ni måste tro att jag är en deppig och grinig gammal bitter-fitta? Am I right? Här sitter jag framför datorskärmen och bara öser ner deppiga ord i bloggen. Det kan inte vara kul att läsa, men jag måste verkligen få ur mig det på något sätt. Ett sätt att få ur sig all skit på riktigt är genom psykologen. Henne ska jag träffa i morgon och prata, prata och prata. Shit vad skönt det ska bli. En riktig lättnad..

Nu ska jag dra täcket över huvudet och gråta som aldrig förr. Känner mej som en femåring som inte har fått sin napp. Så mycket gråter jag! Känner mej helt konstig, helt borta och till och med svimmfärdig. Godnatt och PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda Almse

Okej, jag känner inte dig. Men jag har sett dig i skolan och vet lite sisådär vem du är.

Och jag har ALDRIG upplevt dig som en grinig och sur tjej!

Jag tycker att din blogg är toppen, du skriver bra saker, tar undebara bilder och verkar vara en riktig toppentjej!

2009-04-14 @ 12:53:52
URL: http://amandaalmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0