Filmning = dåligt!

Har levt i en bubbla hela dagen. Det känns som någon annan sitter i min kropp och styr över mina handlingar. Jag styr ingenting själv utan bara flyter med. Känslan är skum, tro mig!
Annars har väl dagen varit bra. Stack ner till Göteborg med Tessie och Frida med tio-tåget. Egentligen skulle vi sticka ner och filma. Men tro fan att allt krånglar och skiter sig då. Japp japp! Delvis var det mitt fel, men det är sådan jag är. Klumpig och velig. Haha. Bra egenskaper det där. Take it or leave it!
Så istället för att filma satte vi oss på ett café och fikade och sedan blev det lite shopping. Vid två drog de små tösabitarna hem så jag väntade på Josse och Petter. Vi tog med en fika och sen tog jag och Josse tåget hem. Nu sitter jag här och måste plugga. Föresten finns det helskumma personer i Göteborg. Helt sjukt mystiska. Fast det är rätt kul.

Maten idag då ?..det har väl inte blivit allt för bra kanske. Rättare sagt värdelöst. Psyket mår bra med kroppen är trött och helt död. Men nu sitter jag och knaprar nötter iaf. Det är alltid något! Skit samma. Nu får ni lite bilder istället!
 



Mummaa


Mina nya läckra örhängen


Tessie blev inte glad! :(

Där allt pajjade! SUCK

Skygga Josse!

Min underbara klänning jag köpte idag!

Det var iaf några bilder från dagen! Nu ska jag lägga mig och sova. Är helt slut. Hoppas på att försvinna ur min bubbla när jag har vaknat också. PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var kul att träffa på dig idag! Synd att filmningen gick dåligt, men du verkar ha haft en rätt bra dag ändå! ;)

2009-04-28 @ 21:21:45
URL: http://amandaalmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0