The hääälg!

Hej Alla!
Har varit borta hela helgen, så har inte kunnat uppdatera. Var rätt skönt att vara utan datorn för en gångs skull. Haha. Den är ju för fan med mig vart jag än går annars. I fredags blev det lite grillning vid playan. Blev rätt mysigt faktiskt. Sedan åkte vi till Göteborg och sen på Lördagsmorgonen bar det av till Grundsund (typ Lysekil). Har varit där med Petter och bara tagit det lugnt. Håller på att bli sjuk tror jag med förövrigt. Vore inte det roligaste men. Har faktiskt blivit lite solbrännd. Inte mycket, men det syns att jag har fått färg va fan.
På tal om färg så har jag precis färgat håret. Blev typ mörkbrunt. Hela ansiktet blev samma färg som hårfärgen. Det rann massa hårfärg i pannan så nu är jag fläckig som en dalmatin. Snygging!









Det var lite bilder från helgen!

Nu ska jag göra mig en kopp té och sätta mig framför teven. Myspys! Hoppas att ni har haft en bra helg ni med. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0