Dessa utbrott..

Nu slog det mig..nu vet jag varför jag har gråtit för absolut ingenting de senaste dagarna, haft utbrott på allt och alla, varit yr och allt vad det nu har inneburit. (Gråter fem gånger om dagen, minst.och det är utan överdrift) Dels för att jag har lingonveckan. Det gör så att jag gråter om jag får ett myggbett. (Det är jag nog inte ensam om). Men kom på att jag slutade med mina antidepressiva för sex dagar sedan. Egentligen ska man trappa ut som lite succisivt innan man slutar helt. Men såklart sket jag i det. Orkade inte hålla på att ta en halv varannan dag osv..glömmer bara bort det ändå. 
   När man slutar så plötsligt så slår det slint i kroppen ibland sa min behandlare, och det har det väl tydligen gjort på mig. Är van vid att bli "upptjackad" och glad av de där pillrerna. Men nu är det slut på det. Så dom som har varit i min omgivning får tyvärr stå ut med mig såhär ett tag. Eller så börjar jag med dom igen?..Suck. Jag vet verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0