Falkenberg!

Oj vad jag flänger runt hela tiden. Det blev Alingsås över natten igen. Man träffar på väldigt många roliga personer när man åker tåg/buss. Först Peter Sipen (igen) som satt med sina bimbotjejer. Jag förstår mig inte på sådana tjejer. Tycker dom att det är snyggt att se ut som dom gör? Slitet sönderblonderat hår, meloner som är sisådär lika stora om mina. (Eller inte!!!), och läppar som ser ut som fläskläppar gånger tio. Nej usch och fy. Snyggare finns det!

Sedan kom tågvärden fram till mig utanför tåget och sa åt mig att gå in i en speciell dörr så han kunde "hålla koll" på mig sa han. Så jag gick in i en annan dörr, men då kom han fram till mig och frågade varför jag satte mig där bla bla...Sen när han skulle kolla biljetterna så tog jag upp mitt fritidskort, men då sa han att jag inte behövde visa för att jag var vacker och han litade på mig. Bläää gubben var ju för fan hundra år.

Vi hade iallafall en trevlig kväll sen. Vi grillade hemma hos Johan med en hel del folk. Mysigt. Nu är jag på Tjörn igen och snart sticker vi till Falkenberg där släkten väntar. Hoppas på att det blir roligt. Ska väl till Ullared och allt det där. Ha dte så bra, är hemma på Onsdag igen tror jag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0