Gratis fylla

Godkväll! Har precis suttit ute på altaten med en brasa och ätit och pratat. Underbara sommarkvällar här ute. Har haft en väldigt slapp dag idag. Är fruktansvärt yr hela tiden. Blicken flackar lixom när jag vrider på huvudet. Gratis fylla..rätt bra ändå.
   Var i Skärhamn för att köpa regnställ förut idag. Dock hittade jag inget snyggt. Skulle köpa ett Mustoställ om jag hittade något. Men jääävlar i fan vad dyra dom är. Bara jackan kostar 6.000 kronor och sen tillkommer ju regnbrallorna också som man måste köpa. Helt sjukt. Nästan bra att jag inte hittade något snyggt faktiskt. Fick döremot med mig en bikini hem. Har inte köpt någon ny bikini på evigheter. Kanske beror på att jag hatar att prova. Man får banantuttar i alla för fan. Men inte den här.. den fick jag Pamelatuttar i. Hoho.
   Väl hemma blev det en springtur. Träning hjälper mot mensvärk, helt sjukt bra. Ni ska föresten vara glada att ni inte träffat mig idag. Har gråtit för ingenting och skällt på allt och alla, tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0