I stormens öga

Helgerna går fort, så pass fort att jag till och med inte hinner skriva här. Visst går en skolvecka så sjukt mycket snabbare än en vecka på sommarlovet? Man tycker att sommarlovet går fort, men inte lika fort som skolan. Tro mig.
Nåväl, i Fredags bestämde jag och Madde oss för att kika Beck på bio. Vi är två rätt veliga personer, så vi råkade få Calle och Patrik på ett helvetes humör när vi inte hade planerad så värst bra. Haha. Men ack så kul det var. Filmen var bra och kvällen avslutades med att jag och Madde, Vendela och Frida nanade över hos Madde. Vääldigt trevliga tejor det där.

Nu ska jag göra matte. Man måste ju sluta helgen bra, inte sant?




Kommentarer
Postat av: bajsmadde

puss på dig! :D

2009-08-30 @ 21:58:15
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0