Livet är inte de dagar som gått..

Jaha. Vad säger man? "Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns". Då säger jag likadant om sommaren. Jag känner faktiskt att jag har gjort en hel del saker att komma ihåg nu från i sommar. Det har varit allt från Smögen/Kungshamn, Segling, tältning, ungåtts med vänner, festat..allt det där. OJ..hll på att glöma Tompa Ledin.  Det är väl det som är en bra sommar? 
I övermorgon smäller det. Men äh, har inget emot skolan. Jag går en rolig linje som jag tycker om. Så jag ska faktiskt inte klaga. Okej, ingen skriker väl glädjerop första skoldagen, men skolan är väl till för att hatas eller något antar jag.

Ikväll har jag och familjen -Johan varit på Marstrand. Vi kände oss som den engelska famijen som var på turistsemester.. (Om man bortser från att vi inte hade någon solhatt eller solskydd på nosarna, annars så). Vi satte oss bredvid minglandet på ett bröllop och bara glodde. Ja, vi glodde verkligen. Tog till och med av oss skorna och bosadde oss där tills dom gick. Lite överdrivet bröllop dock. Mitt ska vara enkelt (fast min klänning ska vara en dröm).

Annars ikväll har jag bara kollar på en 3 och en halv timmars lång film. The green mile. Längesedan jag grät så till en film. Ohdamn, han var en söt nallebjörn som gick till spillo.

Underbara dagar uppe i Smögen/Kungshamn
Kungshamn/Smögen


..och en taggad bild från TOMPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0