Psykopat!

Har nu hört om psykopaten i Lerum? Usch. Han går runt och tattar djur, plågar dem och skickar sedan brev till ägarna hur han plågat och dödat deras djur. De djur som har hittats har bl.a. varit uppspikade på polisstationens dörr, legat i privatpersoners brevlådor och lite så. Vad är det för idiot undrar jag?
   Jag vet att en hade fått brev från psykmonstret att han hade sprayat katten med röd färg i ögonen innan den dog. Han skrev även att djuret plågades väldigt mycket innan det dog. Fyfan. Får damp på sådant här. Nu ska jag gå och mysa med mina katter bara för det!!!

Kommentarer
Postat av: madde

men fyyyfan! vilket jävla as. sådanna människor borde fan inte finnas. hade lätt kunnat sitta i fängelse för att ha dödat den personen!

2009-08-16 @ 23:22:24
URL: http://madeleine1992.blogg.se/
Postat av: T

Jamen Lerum, vem är förvånad

2009-08-17 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0