Slarvigt..

Skolan börjar som vanligt med ovärda skoldagar. Med tanke på att vi tvåor var för "kassa" för att vara faddrar åt ettorna så fick vi ha kompliteringsdagar. Jaha, men vi som är klara då tänke jag? Jo fick fick uppgiften att spackla och tapetsera om ett såkallat mysrum. Kanske kan bli roligt.
Gick till thai och åt lunch idag, fast inte jag. (dumt av mej). Var borta i två timmar och dom märkte det inte en gång. Precis som det ska vara.
   Har precis städat mitt rum. Ohbooj vad behövligt det var. Nu ges halva garderoben bort till min kusin. Jag är en riktig sparare. Sparar verkligen på allt. Bokstavligt. Småprylar i hela mitt rum som bara ligger i vägen. Det är väl sådan jag är. En slarvig jävel. Tappade ju föresten min plånka på Ica igår kväll. Mamma ringde mej och frågade om jag visste vart min plånbok var. "I min väska, vart annars sa jag lite kaxigt". Men nej, det var den då inte. Fel av mig. Den låg ju tydligen på golvet på Ica. Haha. Sånt som händer. Dock var ingenting tattat.

Nu ska jag ta en powrnap med kissen. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0