Fotoalbum!

Har suttit och pysslat med mitt fotoalbum hela dagen idag. Åkte tin till Stenungsund för att inhandla fotopapper, lim, pynt och allt det där till albumet. Älskar att pyssla, det är riktigt roligt. Honom jag köpte sakerna av hade en likadan klocka av mig. Så han stod och tjötade en bra stund med mig. Typiskt att han var snygg medans jag kom in där i plyschbrallor, morgonfriss och sjuk. hihi. 
   Vill ni vet anågot roligt? Idag när Virre satt på tåget hem så såg han några stockholmare sitta och kolla i någon tidning (vet inte vilken). Samtidigt satt dom och sa "Titta vilket snyggt foto, det är Cecilia Rosell som har tagit det". Vad är oddsen lixom att  han ska höra det? Roligt i allafall. Har ju skickat in lite olika fotot till diverse tidningar. KUl att någon uppmärksammar dom.. haha. 
   I morgon blir det Gocart. Fysatan vad jag är kass på det, kommer alltid sist. Beror nog på att jag kör som en kärring. Senast jag körde så råkade jag komma ut på gräset. Det var halt så dä
cken bara slirade. Så jag stog och släpade ut min lilla bil på banan igen. (inte konstigt att jag kommer sist). 

Nu blir det läggdags. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0