Skolstart!

Kaos inne på mitt rum. Fröken Rosell har varit igång igen. Icke bra. Ingen bra upppackare vill jag då lova. Haha.Första dagen är i allafall avklarad nu. Blev en dag på tjugo minuter. Tog på nerverna vill jag medge. Sedan blev det stan och fika. (ett vindruvspaket tyngre). Sedan blev det en springrunda för mig. Åh. Har börjat känna det där jobbiga suget de senaste också. Jag är aldrig nöjd. Måste hela tiden ha något mer, mer, mer. Så idag blev det för mycket och en springrunda var behövligt för psyket. Släpper föresten inte på kontrollen när jag blir sugen heller. Är så rädd för att börja hetsäta igen. När jag hör ordet hetsäta så tänker jag inte så stora mängder. Men jävlar, det får plats mycket i en mage har jag märkt. Tömde hela skafferiet på godsaker på den tiden..
   Kvällen blev i allafall lyckad. Blev grill hos Benjamin med gott folk. Vem visste att en måndagskväll kunde bli så pass trevlig ? Inte jag. Spontankvällar ska det bli fler utav.





Kommentarer
Postat av: mikkan :O

du kan ju inte planera att du ska ha spontan kvällar ;)

2009-08-25 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0