Hejdåfest

Lite skador hör till att få på fester har jag hört? Ett stukat ben (om man nu kan säga så). Kan iaf knappt stödja på det. Sedan fick jag en mäll på mina tänder så det lossade en flisa på framtanden och den är lite lös. Hmm. Ska inte ens gå in på vad som hände tror jag. 
   Nåväl. Vi skulle på en avskedsfest för Jonte och Anton som sviken Alingsås och ska flytta till USA ett år. Vi började med förfest och ett roligt ölspel hos Mikkan. Fick lite övning i engelska på köpet också. Talade man svenska under tiden vi var där hos Mikkan så blev det straffklunkar. Weell..halv nio bar det av till La Bamba där festen skulle hållas. (Ungefär då mina skador inträffade. Klackskor och trappor = dåligt) Mhm. 
   Var mycket folk där som man inte hade träffat på ett tag. Riktigt roligt. Det var lite livemusik och dans hela kvällen. Aldrig dansat så mycket under en kväll faktiskt. Alla var helt galna. 
   Vid tre bar det hemmåt med sisådär hundra blåsor på fossingarna, ett skadat ben och en jävlig tand. (Y). Tack för den bästa kvällen på länge i allafall. Jag hade i allafall asskoj. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0