Slå den kvällen om ni kan..

Okej mina damer och herrar. Hans namn börjar på T och slutar på omas. Vem fan kan det vara? 
   Jo men visst kände man sig som sin Tomas-trogna mor när man skulle dit. Men vafan. Det är bra skit det här vi snakckar om. Utan tvekan. Vi var rätt trötta och varma när vi kom till liseberg, så vi tänkte åka något med vatten. Men vem fan betalar sextio spänn för att åka i tre minuter? Tyckte att det var rena råneriet för sex små fattiga Tomas-älskare. Usch nej. 
   Istället blev det en klubba som varade så pass länge att min mun hann domna bort och tänderna ändrade färg. Weell. Sen försvann jag och Carro upp på berget för att äta i Ben&Jerry´s-baren. Var borta i sisådär tjugo minuter och när vi skulle gå tillbaka längst fram till scenen var det knööök. Det var inte vilket folk som helst heller. Det var fint folk, som tydigen var för fina för "skitungar". Elakt. 
   Det var i allafall den bästa konserten på väldigt länge. Jag skäms över att säga den, men god damn vad han var snygg. Vi och alla 40-åriga gammla tanter slogs om honom. (Men vi vann). Han såg fan helt rörd ut, precis som om han skulle börja gråta. Men en sak frstår jag mig inte på. Varför säger alla jävla artister att: "Detta är den bästa publiken på hela turnén". Ingen jävel köper ändå det snacket. 
   Det var bra att han körde alla sina gamlingslåtar. Men titt som tätt slängde han in en publikdödare och alla såg ut att börja snacka vardagssnack med varandra. Han körde fem stycken extranummer, vilket var bra jobbat! Inte alla som gör det faktiskt. (host Madonna host...) Det absolut bästa nummret var "En del av mitt hjärta", som var det första extranummret. Åååååh. 
   Vid den här tiden på kvällen var jag rätt morbultad i ben/fötter, somliga hade tappat rösten, andra var trötta av mycket lustiga anledningar och en del hade gått och förälskat sig i trummisen. Undra vem det kan ha varit?

Nu däremot ska jag ner i duschen och sen ikväll kanske vi ska in till Nrj som håller till på Liseberg. Vädret suger, så får se hur det blir med det. Föresten tittade mitt dåliga minne in i bilden igår, så jag glömde minneskortet hema till min kamera. Så tyvärr..ni får klara er utan ^^, Ha det gött, haaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0