Sommarminnen

Vart ska man börja? Humöret är i vilket fall som helst inte på topp nu vill jag medge. Hatar att må på det här viset. Är dessutom sjuk. Ingen feber eller så, bara en jäääkla massa  hosta, öm i kroppen och snuvig.Typiskt att man ska bli det när det är som finast väder, inte sant?
   Har varit ute och seglat i några dagar nu. Det är dagar som dom som ger äkta sommarminnen.  Första dagen vi stack ut så åkte vi till en ö som heter Björnhuvudet. Alla proppsar på att det ser ut som ett björnhuvud, men jag kunde då inte ens i min vildaste fantasi se det! Det blev en helt underbar kväll. Vi var två och en halv familj som var ute. Haha, om man kan säga så...vissa sov i båtarna och en del i tält. Visst, det är mysigt att sova i tält, men fyy i helvete vad varmt det blir. Helt galet!
   Seglade hela dagen därpå. Stannade och badade ute på öppna havet och fick en rejält go solbränna. Guud så härligt. Vi ägnade oss även åt fiske, vattenskidsåkning, kortspel och massa. Skönare dagar fårman leta efter. Trots att humöret inte är så bra nu så har jag haft några underbara dagar. Peace Out!!!




















Det var ett fåtal av alla bilder jag har tagit. Mitt minneskort rymmer över tusen bilder och det blev fullt på tre dagar! Haha. Vad ska man annars har en kamera till undrar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0