Wakeboard

åååh vad jag har ont i mina underarmar. Ni förstår nog inte riktigt, helt sjukt. Försökte åka wakeboard förut. (Vilket gick sådär). Kom upp med hann inte vinkla upp brädan ordentligt så jag åkte på tvären X antal meter innan jag stupade. Men upp, det kom jag. (En bit). Medans jag försökte med mitt liv att komma upp på den där nedrans brädan så försöker dom andra sig på bakåtvolter. Kändes ju sådär faktiskt.. haha.
   Så nu kan jag knappt greppa tag i saker. Har sån jäääävla träningsvärk. Det är inte direkt någon muskel som man brukar använda. Fast träningsvärk är det bästa jag vet, så nu ska jag inte klaga.


Nu ska jag krypa tills kojs. Bara jag som är vaken här i huset. Sov middag i två timmar förut. Mycket dumt gjort. Men gött var det i allafall. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0