Fashion

Droppelidropp..denna skooola! Jag får krupp. Ska bli helt okej gött att sticka iväg till Thailand om sex dagar. Kommer väldigt lägligt. Ska bara vila upp mig när jag är där. Sola, bada, dyka, och sova. Underbart!

Nåväl, idag blev det fört modevisning på dagen. Vilka kläder! Ville ha allihopa. Eller ja, inte allas kläder. Bara Mikkans och Linneas (Du var så snygg så jag dog lite). Dösnygga! Hade varit sjukt roligt att kunna sy. Men nej, det är inte min starka sida direkt.

 

Iallafall, efter modevisningen så skulle jag Agge och Billy åka till Liseberg och filma det sista inför reportaget. Hur gick det?..Batterihelvetet var sluuuuut. Blev dock jävligt förvånad att vi inte hamnade i slagsmål pga det. Vi var rätt glada ändå och trippade in på Liseberg och drack glögg och mös på caféer istället. Blev lyckat trots allt!

 

 

 

Nu är det läggdags för fröken Rosell! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej jätte mycket hej. Jag tycker att det står lite lite om att du saknar mig på bloggen! :p :)

2009-12-17 @ 17:34:55
Postat av: Anonym

Glömde säga att det är ifrån din underbara syster :)

2009-12-17 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0