Flying Without Wings

Åh vilken go helg jag har haft. Helt klart! Älskar helger då man har fullt upp. Blir så rastlös annars. I fredags blev det Idol. Dock inte framför teven. Jag mamma, pappa och Johan åkte till Scandinavium och kollade. Det var sjukligt mycket folk. 11.000 pers fick plats där inne :) Grym stämning må jag säga!
Kvällen var så bra som den kunde. Inte visste jag att WESTLIFE skulle komma dit och toppa kvällen med sin skönsång. DAMN! Jag dog väääldigt mycket måste jag medge.

 

 

 

Det var som sagt bara fredagen. Igår fyllde min älsklingsJosse år. Åkte hem till henne igårkväll där det vankades tjejmiddag. Kände inte vidare mycket folk, men det tycker jag är riktigt roligt. Att träffa nytt folk har ingen dött av.

Där var vi och drack, snackade hål i huvudet på varandra. Så höll det på tills några sprang runt halvnakna efter att ha förlorat massa olika lekar. Sedan fick lilla jag bege mig hemåt, för alla andra skulle ut och festa. Lyckostar! Så åkte hem till mig med carl och kollade film och somnade.

Weeellweell. Nu har jag precis varit på genrep inför dansuppvisningen. Det är så skojigt att dansa så jag vet inte vart jag ska ta vägen. :D Nästa år ska jag iaf dansa två olika danser. En helt ny dansstil ska jag våga mig på. KUL! Nu taggar jag inför dansuppvisningen i veckan. WIHO. PUSS

 

Bild på min söte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0