AggeAggelito

Godkväll alla sockertoppar!
Hoppas att eran helg har vart skön. Jag vet inte vad jag har gjort förutom att ha legat i en varm och mysig säng med en underbar Adde. Men idag har jag även vart på fikamys hos Agge som fyller hela sjutton år i morgon. Stor lite filur nu. Inte långt kvar tills alla vi blir arton. Shit! Tiden går så läskigt fort.
På tal om tid så skriver jag fortfarande på min muntliga redovisning som ska visas i morgon. Progeria är mitt ämne och jag hoppas att det blir interessant att prata om. Eller rättare sagt interessant att lyssna på. Jag jhar attltid älskat att prata inför klassen. Dock bara när det gäller svenska. Kommer det till engelska så får jag blackout och mår illa. Fytusan.




Nu ska jag skriva klart och sen är det läggdags. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0