Candy

Jag hat insett hur lite mitt öga lurar mig när det gäller "fin utsida" på bakverk m.m. (trots mitt synfel). Jag blir inte läskad av färgglada bakverk eller färgglatt godis.  Jag väljer hellre en tråkig, brun chokladkaka än en torr färgglad donut med massa färgglatt strössel på. Mat får dock vara hur färgglad den vill, för det är inte några konstgjorda färgämnen i mat.
   På tal om bakver så lämnade jag in en liten personbeskrivning på CoffeHouse idag med. Hoppas att dom tycker att jag verkar vara en go prick så jag kan få in lite extra pengar i plånkan. Hoppas även jag får mitt sommarjobb på Tjörn. Hoppas, hoppas, hoppas. Har jag sagt att jag sökte sommarjobb? Kanske jag sa.. På en stor matbutik i alla fall. Precis som Maxi.




Förövrigt så ska jag sova nu. Så säger jag alltid vid den här tiden som sagt men somnar inte förän ett. Men det är tanken som räknas tycker jag allt. Sov så gott när ni väl ska nana! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0