Daance

Hallå gott folk!

Sitter laddad i sketna kläder för att måla om på nedevåningen. Just nu ser det ut som en bastu. Men snart kommer det vara vitt och ljust. Ett helvete innan det är klart bara. Ska måla allt fyra gånger innan det är klart. Baah. Får väl räkna med att det är klart till jul eller nåt. That´s our family så att säga.
Inatt sov jag i Borås med Adde. "Fredagsgodiset" blev morotsstavar med massa god dipp. Oj vad gott det är. Och nej, jag vet vad ni tror..men jag valde det faktiskt för att jag var riktigt sugen på det! Hade jag vart sugen på godis så hade jag köpt det. Men så var det inte i det här läget.

När jag satt på bussen hem från Borås idag så fick jag panik. JAG VILL BÖRJA DANSA! Det ryckte i kroppen på mig och jag drömde mig bort till en dansscen där jag rent ut sagt ägde scenen. Aja, kanske det är det jag ska göra framöver? Vi får se om jag orkar. haha.

Föresten får ni gärna ge mig massa mattips? Jag har idétorka.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0