Ego

Sitter och försöker göra en bokrecension på EgoGirl. Visst, boken är lätt att skriva om, bara inte på det sättet som han bad oss at göra. Fy vad mitt tålamod inte finns just nu. Hur som helst så borde ni läsa den! Ruggigt bra och man får en helt ny syn på subban. (som nu är en subba-light).



Shit vad den här veckan har susat förbi snabbt. I morgon är det fredag, sen lördag och sen fyller Adde arton år. Har kokat i hop en present som jag hoppas att han ska bli nöjd med. Eller ja, blir han inte nöjd så får han nöja sig med det ändå. ^^, Jag tycker att det är så sjukt svårt att ge en kille en present. Till en tjej kan man köpa ett smycke, en parfym eller vad fan som helst. Jag blir i princip glad vad de än är. Bara det inte är för dyrt. Usch för dyra presenter, de sätter bara press på mig. Haha. Så plocka en bukett blommor och du har fått mig på fall. (kanske).

Ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0