Haga=inte alltid mysigt

Godkväll! Hade tänkt att inte klaga. Tyvärr så sitter huvudvärken fortfarande kvar och yrseln sitter hårdare än nånsin. Senaste tiden har även mitt hjärta börjat slå så fruktansvärt fort. Låter kanske knepigt, men sant! Känns som jag är anfådd och ansträngd dygnet runt. Högt blodtryck antar jag.
Idag hade jag tid hos psykologen i Göteborg. Mina förväntningar låg på botten och jag hade som vanligt ingen lust att öppna mig för någon ny tant. Dock höjdes mina förväntningar när mamma parkerar bilen i Haga och jag insåg att kliniken låg i en underbar, ljus och mysig liten lägenhet.
   Satt och pratade med henne i 45 min. Älskar den tekniken hon körde. Hon frågade mig nog femhundramiljader frågor under de 45 minutrarna. Jag öppnade mig och hon förstod vad jag hade för problem. Nu ska jag äntligen få ordning på mina ångestattacker och alla konstiga tvångstankar. ( om jag ska gå tillbaka )För jag vet inte om jag orkar gå tillbaka. Men den är psykologen kanske är annorlunda om man jämför med alla andra jag har provat på ?

Aja, Snart kommer Adde och muntrar upp mig! PUSS

Kommentarer
Postat av: Amandah

Åh, vet du något om vad det var för nåon du träffade ? Jag går ju hos en i borås, men hon är ju precis värdelös, så jag tänkte försöka hitta någon annan, eftersom jag inte kommer undan psykolog>.<

puss:*

2009-02-24 @ 21:46:26
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Jessica

vad snygg bloggen har blivit :D

2009-02-25 @ 20:39:26
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Amandah

Jag jobbar på Balders Hage, i cafét (:

2009-02-25 @ 22:00:01
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0