Man bugar och bockar...

....för en helt underbar vecka!
Inställningen på väg upp mot Trysil var ingen höjdare. Jag var inställd på att tillbringa de dimmiga dagarna i stugan tillsammans med teven och några böcker. Men till vilken nytta? Dagarna blev istället långa och de tillbringades i backarna. Solen sken varenda jävla dag och backarna var nypistade och fina. Dock var det trettio minus, så det blev rätt mycket slappande i värmestugor och i solen med en kopp cappuchino! Muuuuumma.
Det har även vart lite pinsamma situationer som att råka köra in i elsladden som gör att hela liften stanna. (Sura personer, japp). Även massa roliga trillningar (heter det så?) i liftarna och i backarna. Men det hör till.








Nu ska jag gå och packa upp alla väskor. Jag hade med mig galet för mycket kläder precis som vanligt. Jag har bara strosat runt i Andreas mjukiskläder hela veckan. Dom behövs nog tvättas nu. haha. Men man får vara precis hur skabbig man vill på en skidsemester. Det hör lixom till på något vis.

Hoppas att erat lov har varit toppen. Eran "alla hjärtans dag" -dag med. Min började dåligt, men slutade bra med en mysig Adde som vet hur man ska få sin flickvän på fall. ^^ Goa unge.

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Nä inte då när jag skrev det ;)

Kram!

2009-02-15 @ 20:14:15
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0