Morsning

Hej hej och väldigt mycket godmorgon!
Har sovit helt underbart i natt. Det brukar blir så när man har en Adde brevid sig som andas tungt. Dock har jag inte drömt något i natt och det var lite komiskt med tanke på att vi pratade om drömmar hela dagen igår. Föresten får ni lyssna på Alingsås Webbradio i veckan. 98.6 ligger det på ochv vårt program om drömmar sänds på fredag och lördag morgon om jag minns rätt.

Nu är jag förövrigt brunett också. Haha, Precis när jag hade lyckats få det någorlunda blont efter ett år så förstör jag det med en gång. Men det var på tiden. Nu slipper jag färga utväxt och allt vad det innebär. Bild får ni i morgon.
Nu måste jag springa iväg till skolan ocg framkalla tre foton som jag ligger efter med. Så typiskt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda Almse

Härligt att du färgat håret, du är jättesnygg som brunett! :)

2009-02-04 @ 14:04:01
URL: http://amandaalmse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0