Slappis

Vilken slapp och skön dag jag har haft idag. Slutade elva (kvart i elva vilket resulterade en sur Aqua).
–Detta är för fan ingen småskola, så gå och sätt dig tills lektionen är slut. Föresten så ser din bild helt konstig ut. Kolla på orginalet och gör om.
Men sprang ändå tidigare för att hinna till stationen. Ibland måste man göra uppror mot lärare. Jag kom 10.59 och bussen gick elva. Pjuuuh. Hade dött om jag hade missat den. Nåväl. Väl hos Adde somnade vi båda två i två timmar. Sover så sjukt mycket goare med någon annan brevid mig, för då vet jag att jag inte är ensam om att sova bort dagen. Haha. Sen lagade vi middag och sedan bar det hemmåt igen.



Nu ska jag gå och mysa ned mig under mitt rosa goa duntäcke och dricka té. Fryser så fruktansvärt. Man tager vad man haver, så eftersom jag inte har en gosig liten filur att mya med under täcket så får jag övertala katten. Om hon inte är mutbar så blir det på med handbojorna. mohahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0