Tjaaaa

Sitter och äter någon riktigt smurrig pastarätt och kollar på O.C. Har fått riktigt mycket gjort idag med. Har lämnat in mitt julmagasin och framkallat massa bilder.
Är precis hemkommen fråm Capio med. Bestämde inget nytt direkt utan jag ska bara köra på som vanligt. Jag fick föresten ett "mellansmåls-schema". Haha det var riktigt skrattretande. Det stod att ett mellanmål kunde bestå av två dc. okokt pasta med tillbehör. Det är ju för fan en middag? Aja. Tänker aldrig i helvete följa det schemat i allafall.


Jag, Frida, mitt julmagasin och mitt nyfärgade hår!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Gud vad fint du passade i brunt!

2009-02-04 @ 18:51:39
Postat av: Jessica

snyggt :D

2009-02-06 @ 19:53:12
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0